Egy éve a KTM szépen, csendben bejelentett egy teljesen új kezdőmotort az ázsiai piac számára, ami a 250 Adventure volt. A motor nem kapott túl nagy figyelmet, hiszen tavaly, az EICMA-n házon belül más vitte el a showt, ami a 390 Adventure nevet viselte. Ő volt a főkolompos, ami miatt igazából mindenki ignorálta.
A pletykák mégis arra engedtek következtetni, hogy márpedig megfog jelenni a motor, a szóbeszédnek a végére pedig a KTM tett pontot: elérhető lesz 2021-ben az 250 Adventure Indiában. Mindenfajta beharangozás nélkül közölték a hírt, szépen, csendben zajlott le.
Az egyhengeres kis tanulómotor 30 lóerővel szánthatja majd az utakat egy lelkes indiaival a nyeregben. Ez a kis jószág kiköpött mása a 390-es modellnek, pusztán kisebb köbcentiben. A benzintank 14 liter benzint tud eltárolni, átlagfogyasztása pedig 3 liter körül mozog, ami egy igencsak tiszteletreméltó 466 km-es táv megtételét teszi lehetővé. Hát na, ezzel nem valószínű, hogy sűrűn lesznek kutakon.

A 250-es modellen, ellenben a 390-el, nem található meg a kipörgés gátló. A tömege nem mondható egy hízott jószágnak, csupán 156 kg. Per pillanat egyedül az ázsiai piacon, Indiában érhető el a 250-es modell, de mi a helyzet Európával? Az Öreg Kontinensen már elérhetőek 125 köbcentis modellek és úgy néz ki, egyelőre elegek a piaci igényeknek. Észak-Amerikában már inkább volna esélye, hiszen a 200-as KTM-ek mostanában kelendőek, elképzelhető, hogy a 250-es Adventure is kalandot fog látni a tengerentúl.