Nem azt mondom, hogy minden olasz diáklány a srácé lehet, akinek ilyen van, csak azt, hogy a dizájn azért ott van a szeren.

A Voge Olaszországban jelenteti meg a ’25-ös kategóriával egy szintben elhelyezkedő ER-10-et, aminek a lelke egy vízhűtéses, 6 kW-s motor, amely a kategóriájához képest egészen pofás, 42 Nm-es nyomatékot képes leadni, ehhez társul viszont egy kicsit karcsúbb, de elfogadható 100 km/órás végsebesség. Ez azonban elég a városi furikázásra, na meg a pózerkedésre a suli előtt.

Az akkumulátor kapacitása olyan, hogy jobb, ha figyel rá az ember, mert kellemetlen lenne, ha éppen a vadászidény alatt fogja magát és lemerülni találtatik. A 70 Ah-s akkumulátor 100 km-es hatótávját nem nevezném soknak, de a városi villanygépek között nem rossz.

Ráadásul a gyengébb izomzatú ifjoncoknak sem kell aggódni a tömeg miatt, ugyanis az ER-10 mindössze 114 kg! A hópihetömeg megállításáról kétcsatornás ABS gondoskodik tárcsafékek frigyében elöl, hátul. 800 mm-es az ülésmagassága, elöl fordított teló és hátsó rugóstag garantálja a simulékonyabb motorozást. Olyan jóságokkal szerelték fel az olasz fiatalok cirkálóját, mint LED fényszórók, kulcsnélküli indítás és egy USB csatlakozó. A kijelző nem éppen nevezhető szépnek, de eléggé informatív. A műbenzintank tárolóként funkcionál, ahol tökéletesen elfér egy nyitott bukósisak, vagy valami kedvesség a kiszemeltnek.

Ezért a gépért olaszéknál 2,3 millió forintnak megfelelő eurót kérnek, ami borsos összeg, hiába elektromos motor. Ha a fiataloknak szóló kategória csikóival szeretné felvenni a versenyt, akkor nem olyan árcédulát volna érdemes ráaggatni, ami veseeladást követel a tanulótól.
