Mindez onnan indult, hogy a tracer immáron Indiába veszi útját, miután Európában és az Egyesült Államokban is sikert aratott. Jogos a kérdés, hogy miért pont a világ legnagyobb piacán nem elérhető a japánok túragépe?

Ha pedig Indiába megy, nagy esélyekkel egy belépőszintű modell érkezne a Tracerből. Ez logikus, hiszen azon a piacon inkább a kisköbcentis, fürge gépekre van nagy igény, amikkel jelentősen könnyebb leküzdeni azt a borzasztóan nagy forgalmat, ami a keleti országban jelen van. Leginkább a 250-es gépek mennek a legjobban, szóval még megeshet, hogy Tracer néven debütálna egy 250 köbcentis cirkáló. Mint ahogyan az MT és az R sorozat esetében, úgy itt is bemutathatnak kisebb modellt a nagymotorok után.

Ha nem kerülne túlárazásra, akkor 300, esetleg 400 köbcentis változatra is van esély, ami először jelenne meg Indiában, s csak utána Európában és az Egyesült Államokban. Viszont, bár ez már tényleg csak további spekulálás, a Honda CB500X-nek is vetélytársat állíthat a Yamaha egy A2-es jogsihoz igazított, nem fojtott Tracerrel.

További bizakodásra ad okot, hogy az MT és az R sorozat esetében egyaránt készültek 125-ös, 300-as, 700-as, 900-as és 1000-es gépek… Ha már tényleg messzire akarunk menni, talán valami hasonló szisztéma élhetne a Tracernél is, nem? Kérlek, legyen így!