2017-ben az EicmA-n mutatták be legelőször a Leoncino 500 alapjain nyugvó, Café RAcer stílusú motort.

A kipufogót érdekesen oldották meg.
A sport verzió olyan változtatásokat tartogat magában, mint például a megváltozott kormány, a küllős kerekek, vagy éppen az egészen egyedire sikerült kipufogó, ráadásként még nyeregtáskát is kap.

A motor egy picit lett erősebb, mint a Leoncino 500, a 499,6 köbcentis erőforrás 48 lóerő leadására képes 8500-as fordulaton és 47 Nm forgatónyomatékot 5500-nál adja le. Az erőnövekedés mindössze 1 paci a Leoncino 500-hoz képest.
Ugyanazokkal az 50 mm-es fordított villákkal szerelik fel, mint az elődmodellt, az ülésmagasság pedig barátságos, 784,8 cm. Elöl dupla féktárcsa, míg hátul egy féktárcsa biztosítja a megállást, mint ahogyan az alapmodell esetében.